poniedziałek, 13 stycznia 2014

Did I ever mattered?


I zastanawiasz się, co zrobiłaś źle?
I to boli, gdy okazuje się że nic. Że jesteś po prostu osobą, z którą on już nie chce rozmawiać. I zastanawiasz się dlaczego ludzie to robią, nagle porzucają, nie odzywają się już więcej.

I może nie powinnam się dziwić. Sama tak robię. Wiem jestem okropnym człowiekiem.
Ale jednak przecież chyba jest jakaś różnica między facetem, z którym spotkałam się dwa razy, a osobą która twierdziła, że jest moim przyjacielem. A ja uwierzyłam.

 "You have no idea how much my life has changed since the day i met you."

I łzy spływają po policzkach i spadają na kartkę. I chcę zapomnieć, zostawić to za sobą. Próbuję...
Ale to boli...



http://mylifesometimessucks.tumblr.com/


I minął już miesiąc odkąd się odezwałam a ty nie odpowiedziałeś.
I wciąż patrzę na to jedno wspólne zdjęcie....




4 komentarze:

  1. Skąd ja to znam?
    Zostałaś nominowana do LBA. Szczegóły u mnie na blogu :)
    ZAPRASZAM DO MNIE

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog : ) ja dopiero zaczynam prowadzić swój, zachęcam do czytania

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tak z pewna osobą (nie mogę już jej nazwać przyjaciółką) ;<<
    Po za tym świetny blog ;33


    http://szklanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Skąd to znam :P
    Naprawdę fajny blogg... !! Bd zaglądać częściej :)
    Zapraszam do mnie : http://szalone-wariatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz, nawet ten negatywny.

Blogi obserwuję tylko jesli chcę także posty typu "obserwuje i licze na rewanz" ignoruję.

Pamiętaj aby zostawić link twojego bloga, abym mogła Cię odwiedzić :)