wtorek, 21 stycznia 2014

To już rok...

Mija rok odkąd założyłam bloga. Z jednej strony mam wrażenie, że było to całkiem niedawno - z drugiej zaś, że jest to bardzo odległe.

Tak czy inaczej wciąż tu jestem- nie sądziłam, że tak długo wytrwam. Owszem były niewielkie przewy ale raczej wynikające z braku czasu lub weny(mimo że w wersjach roboczych są zaczęte posty to jakoś nie mogę ich dokończyć).
I mam nadzieję, że jeszcze tu będę, przynajmniej do czasu aż wszystko się poukłada. chociaż w sumie biorąc pod uwagę, że życie jest ciągłą zmienną może to nigdy nie nastąpi - no cóż.
Są wzloty i upadki ale najważniejsze jest by próbować, szukać i nie oglądać się za siebie.

Każdy ma w głowie jakieś wyobrażenie siebie do którego chciałby dążyć. Ten blog mi w tym pomaga. Tutaj określam kierunek w jakim chcę zmierzać. Tu rozliczam siebie ze swoich postanowień.


Było dobrze- był blog.
Było źle- był blog.
Czy świat jest piękny czy się wali mam swoje miejsce w którym się odnajduję.

I miło mi, że to czytacie :)

3 komentarze:

  1. Mnie również blog jest bardzo przydany. Pisz więcej, bo na prawdę lubie czytać to co piszesz i ciągle czekam na kolejne posty :D
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje ci tej rocznicy. :) Mam nadzieje, że wytrwasz tu jeszcze naprawdę długo ponieważ go uwielbiam. Czytam każdy twój post. Muszę zacząć komentować... :)
    Zostałaś/eś nominowana/y do VBA. Więcej informacji tu:
    http://blogfajnejolki.blogspot.com/2014/01/krytyka-i-vba.html
    Filozoficzna x

    OdpowiedzUsuń
  3. tWÓJ BLOG JEST BARDZO CIEKAWY MIŁO CZYTA SIE POSTY
    WPADAJ DO MNIE :)
    http://blogfajnejolki.blogspot.com/2014/01/krytyka-i-vba.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz, nawet ten negatywny.

Blogi obserwuję tylko jesli chcę także posty typu "obserwuje i licze na rewanz" ignoruję.

Pamiętaj aby zostawić link twojego bloga, abym mogła Cię odwiedzić :)