poniedziałek, 10 lutego 2014

Masz za mało czasu? Znajdź sobie dodatkowe zajęcie.

A co jeśli mam za dużo czasu?

Mój miniony weekend trwał 4 dni. z czego 2 kompletnie zmarnowałam. Na co? Na nic, nawet nie mogę sobie przypomnieć co robiłam bo nie było to nic konstruktywnego. W sobotę tez zbyt wiele nie zrobiłam no i otrzeźwienie przyszło w niedziele(to nie jest aluzja ze piłam żeby nie było). Za lenistwo mogę przypłacić życiem. No dobra może nie życiem ale 8 stówkami. Za warunek, a wszystko przez to że jestem zbyt leniwa żeby skoncentrować się na nauce. Jestem zła na siebie. Nawet teraz, robię kolejny wpis, zamiast się uczyć bo za parę godzin poprawka, a jeszcze dużo do ogarnięcia. Z tym, że mnie nigdy nie obchodziła historia. Dla mnie liczy się teraz a nie 150 lat temu.

Pozdro od załamanej.....

2 komentarze:

  1. Też nie znoszę uczyć się historii. Co za różnica co było kiedyś. Teraz to teraz.
    Śmieszny ten obrazek :)

    the-world-of-fucksucker.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze zniosę historię ogólną ale jak mam się nauczyć tych wszystkich dat to czuję się dość podobnie :)
    monomentume.blogspot.com zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz, nawet ten negatywny.

Blogi obserwuję tylko jesli chcę także posty typu "obserwuje i licze na rewanz" ignoruję.

Pamiętaj aby zostawić link twojego bloga, abym mogła Cię odwiedzić :)