poniedziałek, 28 stycznia 2013

Powrót

Wracasz do tego wielkiego zatłoczonego budynku. Wracasz z ferii, wszyscy wypoczęci z uśmiechem na twarzach. Niektorzy wyjezdzali inni romansowali, inni sie uczyli. Nieważne teraz znow się widzimy. Taaaa... raczej patrzymy a nie widzimy. Bo widać tylko te zmiany o których wiesz. Słyszysz opowieści, takie zapełniacze rozmów. Zastanawiasz się czego oni od ciebie chcą? Po co podeszli? I tak nie jesteście i nie zostaniecie przyjaciółmi więc nie już się odwalą.
Tyle że twój przyjaciel także nie dostrzega twojego smutku. Ale czy można go winić? Jeśli ktoś przeżywa najszczęśliwszy okres to nawet nie chce dostrzegać smutku. Nawet u ciebie......

Więc wracasz do domu i zmywasz makijaż- maskę szczęścia. Zakładasz dres i parzysz herbatę. Zastanawiasz się co zrobić ze swoim życiem. Ale nie robisz nic. Czekasz na "gwiazdkę z nieba". Ona nie spadnie wiesz to, ale i tak czekasz. Liczysz na dobrą czarownicę, że rzuci zaklęcie i będziesz szczęśliwa. Ale jednak...... boisz się do niej iść. Boisz się zmian. Bo może zmienić się na lepsze ale może na gorsze. Albo - o zgrozo- może pozostać tak jak było. A ty się łudziłaś że będzie inaczej. Więc czy pójdziesz? Bo ja się zastanawiam...................................



czyli innymi słowy - dla mnie dzień jak co dzień :(
 
piosenka oddająca idealnie moje aktualne odczucia

I want to heal
I want to feel
What I thought was never real
I want to let go of the pain I've held so long
I want to heal
I want to feel
Like I'm close to something real
I want to find something I've wanted all along
Somewhere I belong

2 komentarze:

  1. świetny post ;)
    Ja dopiero teraz zaczęłam ferie ._. :))
    ciekawy blog ;)

    http://justwonderful-q.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ładnie piszesz. Ciekawy masz blog. Poczytałam sobie też poprzednie posty.

    Zajrzyj do mnie jak będziesz miała ochotę http://mary27help.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz, nawet ten negatywny.

Blogi obserwuję tylko jesli chcę także posty typu "obserwuje i licze na rewanz" ignoruję.

Pamiętaj aby zostawić link twojego bloga, abym mogła Cię odwiedzić :)