czwartek, 31 stycznia 2013

Kijem go!!

Jak widzę niektórych ludzi to mam ochotę im przyłożyć kijem baseballowym. Tylko że takiego nie mam. Jeszcze :P
W sumie nie chodzi tylko o to że ktoś mnie wkurzył ale też o to że ta osoba jest chamska dla kogo kolwiek albo jakoś specjalnie traktowana. Gdyby nie konsekwencje myślę że dawno zrobiłabym krzywdę wielu osobom.
Nie wiem skad tyle agresji w moim myślach. Na ogół jestem spokojna, cicha. Ale jak mnie ktoś wkurzy to po mnie widać. A mysli mam wtedy najczarniejsze, próbuję się nimi uspokoić. No czy jest coś bardziej kojącego od myśli że osoba która cię wkurzyła płonie na stosie? Albo że strzelasz jej między oczy?

Tak wiem sadystka ze mnie ale nic nie poradzę. Zresztą to przecież tylko myśli.






I know why you want to hate me
I know why you want to hate me
I know why you want to hate me
Cuz hate is all the world has even seen lately
I know why you want to hate me
I know why you want to hate me
Now I know why you want to hate me
Cuz hate is all the world has even seen lately



P.S. Chciałabym mieć kiedyś kij baseballowy. Heh.. wszyscy źli strzeżcie się...................

2 komentarze:

  1. Oj też tak mam jak ty wielu osobą chce dołożyć ale cóż za to są kary nie nagrody. Fajny blog :)
    zapraszam do mnieZapraszam
    http://musicinmylife99.blogspot.com/
    Skomentujesz= ja skomentuje
    Zaobserwujesz= Też zaobserwuje
    Liczę na szczere kom. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się to co tu piszesz :) A nawet ten twój temat lekko pokrywa się z jednym moim :)Nominowałam cię do Liebster Award:) więcej informacji u mnie http://w-zyciu-piekne-sa-tylko-chwille.blogspot.com/2013/01/liebster-award.html :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz, nawet ten negatywny.

Blogi obserwuję tylko jesli chcę także posty typu "obserwuje i licze na rewanz" ignoruję.

Pamiętaj aby zostawić link twojego bloga, abym mogła Cię odwiedzić :)