wtorek, 23 kwietnia 2013

Don't let the world bring you down

Ostatnio jest ze mną dużo lepiej. Jeszcze nie jest tak dobrze jak bym chciała ale jest lepiej.

Przede wszystkim już całkowicie przestałam hamować tiki i czuje się z tym dobrze. Wcześniej było tak, że przy ludziach to powstrzymywałam a po powrocie do domu nie mogłam wręcz normalnie iść.

”I'de like to toast to all those angels that were always hangin' 'round”
Nie mam już poczucia, że cały świat mnie nie lubi. Moja samoocena odrobinę wzrosła. Dostrzegam to, że ludzie chcą spędzać ze mną czas i ogromnie cieszę się z tego. Moje anioły czuwają nade mną i jestem im wdzięczna.

Czasami nadal smucę się tą samą głupotą co zawsze-brakiem chłopaka. Ale już mniej bo jednak zaczynam zdawać sobie sprawę z tego, że mogę się wyszaleć robić co chce kiedy i z kim. Nikt mnie nie ogranicza. Jedynie kiedy daje się to odczuć, kiedy dookoła widzę ściskających się ludzi, kiedy koleżanki gadają o swoich chłopakach, czuję tą samotność... ale przyjdzie i na mnie czas.


Idę ulicą z uśmiechem na twarzy. Moja samoocena nadal jest dosyć niska i momentami do mojej głowy wkradają się smutne myśli ale staram się je przegonić. Nie zwracam uwagi na krzywe spojrzenia, nie wstydzę się tików. Mniej boję się tego co będzie w przyszłości i wiem że kiedyś będzie jeszcze lepiej.

Nie poddawajcie się, pracujcie nad sobą i nie przejmujcie się porażkami a tym bardziej tym co ludzie mówią. Nie pozwólcie żeby świat was zdołował :)

7 komentarzy:

  1. też miałam tiki ale jakoś przeszło tb też przejdzie z wiekiem i odeszły. XD bradzo ładny ten no... z tą dziewczyną "bo czasami jest ciężko" ładny obrazek ^.^

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, miałam dokładnie to co ty.. nie martw się , trzeba się cieszyć z życia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ...może przyszłość nie jest jednak taka zła...

    OdpowiedzUsuń
  4. To dobrze że jest lepiej, mam tak samo jak Ty ;) Więc jak najbardziej notka z życia wzięta, a rady przydadzą sie nie jednej z dziewczyn ^^ Obserwuję z miłą chęcią i zapraszam do mnie amazingmomentss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciesz się życiem dziewczyno ;D bo jest ono zbyt krótkie. A co do chłopaka jest gdzieś tam ten jedyny, który właśnie popija kawkę i myśli kiedy w końcu pozna osobę taką jak Ty...

    Obserwuję z przyjemnością.
    http://bubuch1380.bloa.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. właśnie, ciesz się życiem i żyj pełnią życia :D chociaż wiem, że czasami jest ciężko.
    zaobserwowałam :) będę tu często zaglądać.
    sanderusbloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się, że wszystko idzie w dobrą stronę ^^ Jeśli jesteś w trakcie zmian, to może jakiś nowy szablon? Ten mnie troszkę przybija emocjonalnie ;c Trzymam kciuki! ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz, nawet ten negatywny.

Blogi obserwuję tylko jesli chcę także posty typu "obserwuje i licze na rewanz" ignoruję.

Pamiętaj aby zostawić link twojego bloga, abym mogła Cię odwiedzić :)