czwartek, 25 kwietnia 2013

Matura - niekoniecznie bzdura ale nie dajmy sie zwariowac

dzisiaj pozytywnie!

Zdamy. Kiedyś zdamy na pewno. Jak nie w tym roku to w przyszłym a nawet mamy ich 5.


Ostatni dzień szkoły zaliczam do tych mega pozytywnych, spędzony z tymi osobami które lubię a wręcz uwielbiam po dzisiejszym dniu. Zauważyłam, że ludzie dziwnie się patrzą, na kogoś kto idzie z bananem na twarzy. A co tam olać ich!!

Jutro odbieram świadectwo. Ostatnie w swoim życiu. Coś się kończy, coś się zaczyna a wspomnienia pozostaną. I nawet jeśli kontakty się urwą, nie żałuję niczego. Nawet jeśli nie wszystkich lubiłam i nie ze wszystkimi potrafiłam się dogadać to była to najlepsza klasa jaką miałam. Ostatnie 3 lata będę zawsze wspominać dobrze.

Z każdym dniem coraz mniej się boję o to co będzie niedługo. Zaczynam nawet sądzić, że... będę umiała dogadać się z ludźmi. Szok co nie? Ja takie coś mówię, aż niemożliwe.

Jeśli czytają to maturzyści tegoroczni lub przyszło- Będzie dobrze, najważniejsze jest pozytywne nastawienie. Nie panikujcie nad matmą czy innymi przedmiotami, odetchnijcie. Inni mogą mówić co sobie chcą ale matura na pewno nie jest odzwierciedleniem wiedzy. Także spokojnie, będzie dobrze =D ZDAMY!!!

Dziś notka wyjątkowa bo bardzo radosna.... poczekajcie trochę na pewno za parę dni złapię doła. Dowiecie się o tym ;)






P.S. Ostatnio ogarnęłam czym jest Tumblr i zastanawiam się czy nie założyć tam konta ponieważ znajduję w sieci tyle obrazków i cytatów, że aż szkoda trzymać to tylko dla siebie a nie chcę zaśmiecać bloga :/ hmm ale czy ktoś by na to wchodził? czy ktoś w ogóle czyta ten blog......

11 komentarzy:

  1. Ojj matura,strach się bać :) Dobrze,że to daleko przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne majty xDD
    Ja mam tumblr'a. Link mozesz znaleźć na moim blogu "my place". Załóz go sobie, to świetna rzecz!! Tyle, ze to nie jest taki blog jak ten tu. Tam tylko publikujesz i reblogujesz (duzo jest reblgoowania, tzn. ktos cos publikuje i nastepne osoby to umieszcaja na swoim blogu, bo im sie podoba ;p) Nie dodaje sie tam komentarzy. Jedynie mozna kliknąc serduszko przy wpisie, jako tzw "lubie to" i "obserwuj bloga. Wtedy na kokpicie (głównej stronie) wyświetlaja ci sie najnowsze wpisy, obrazki, muzyke, video... jeśli znasz sie na html to mozna swobodnie kombinowac z wygladem itp
    POlecam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki, no wlasnie ostatnio zrozumialam co to bo najpierw myslalam ze photoblog. Teraz czaje i chyba założe :)

      Usuń
  3. Ja też zdaję maturę w tym roku :) Jest to moje drugie podejście do niej, ale nie dlatego, że nie zdałem, a dlatego że nie dostałem się na wymarzone studia...

    Jedno jest pewne! Maturę zdasz bo nie zdaje jej tylko kilka osób, tzw. ciemniaków, którzy mózg mają zlasowany, a widzę i czytam, że mądra z Ciebie dziewczyna :)
    Matura to nie takie wielkie zło. Najważniejsze to zluzować przed samym pisaniem. Pozytywne myślenie i masz już 30 procent, a jak użyjesz jeszcze wiedzy to gwarantowany wysoki wynik :d
    Pozdrawiam i trzymam kciuki :)

    http://kontrojanski.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też zdaję ;)) nie będzie źle, na pewno.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ej, no >.< Nie mów, że złapiesz doła (!), lubię takie pozytywne posty ^^ Chyba nikt nie lubi czytać smutnych - chociaż w sumie to specjalny blog.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciesz się szczęściem i nie myśl że złąpiesz doła bo jak będziesz tak myślała to go na pewno złapiesz.
    Trzymam kciuki, oby matura Ci dobrze poszła :)
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  7. powodzenia na maturach :) grunt to się nie stresować :) bardzo fajnie przeczytać taki optymistyczny post :) oby więcej takich ;p
    http://wikuka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie no super post!
    Ja sb kupie takie majtki! Musze je mieć! :D hahah
    Chociaż do matury ja mam dalego, a tb życze powodzenia . :*


    Zapraszam :
    margarett-world.blogspot.com
    this-is-horror.blogspot.com <-- nowy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Matura to nie bzdura, ale wiedza gimnazjalistów na testy to już tak ;)
    http://neversaynotofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, ich wiedza jest załamująca niestety :(

      Usuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz, nawet ten negatywny.

Blogi obserwuję tylko jesli chcę także posty typu "obserwuje i licze na rewanz" ignoruję.

Pamiętaj aby zostawić link twojego bloga, abym mogła Cię odwiedzić :)