czwartek, 16 maja 2013

Najdłuższe wakacje

Czy ktoś z was narzeka na brak czasu? Za mało godzin w dobie, za mało dni w tygodniu? Za krótkie miesiące? Na pewno nikt nie sądzi że wakacje są za krótkie. Na wakacje czekamy długo a potem mijają one błyskawicznie. Ale czy wszystkie?

To się niedługo okaże ponieważ od piątku zaczną się najdłuższe wakacje w moim życiu(wykluczając opcję że kiedyś będę długo bezrobotna). Ostatni egzamin maturalny a studia zaczynają się w październiku. 4 miesiące wakacji. Fajnie co nie? Tylko nigdzie nie wyjeżdżam Ehh tylko co ja z tym czasem zrobię?

Cóż planuję znaleźć jakąś pracę. Kasa zawsze się przyda a nie chcę spędzić całego tego czasu przed komputerem. Żadnych pasji, zainteresowań - jestem nudna :(
Tak więc pozostaje robota. Nie wyobrażam sobie co mogłabym robić. Nie przepadam za obcymi ludźmi także może być ciężko.
Trzymajcie kciuki żeby mi się udało!

2 komentarze:

  1. ja też zaczęłam wakacje, a teraz praca, żeby czesne opłacić ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. tak... wakacje tak szybko mijają.. :// niestety
    zawsze tak jest :<
    ja jade tylko nad morze , reszta czasu jestw domu a to oznacza komputer *-*
    tez nudze sie cale wakacje :cc
    pozdrawiam ;** i czekam na kolejną notke ^^

    http://vicking-death-march.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz, nawet ten negatywny.

Blogi obserwuję tylko jesli chcę także posty typu "obserwuje i licze na rewanz" ignoruję.

Pamiętaj aby zostawić link twojego bloga, abym mogła Cię odwiedzić :)