czwartek, 30 maja 2013

Got the job!!!

A więc mam pracę! Yay nie spodziewałabym się, że po 3 dniach od wysłania CV, ktoś zadzwoni także jest świetnie. Pracuję jako konsultant telefoniczny.

Są plusy i musy tej pracy. Przede wszystkim takiej osobie jak ja jest ciężej wykonywać taką pracę, ponieważ nie mam "gadane" i niełatwo jest dzwonić do obcych ludzi i próbować im coś sprzedać.

Ale sądzę, że właśnie dlatego dobrze, że przez najbliższe kilka miesięcy będę tam pracować bo być może nauczę się rozmawiać z ludźmi i może nie będę już tak ciągle siedzieć jak kołek i milczeć.

No zobaczymy, mam nadzieję, że mi dobrze pójdzie......
Tak szczerze mówiąc to wciąż nie dowierzam, że mam pracę, czuję się trochę staro przez to ;p

4 komentarze:

  1. Gratulacje! :3 nie wiem czemu czujesz się staro ;) ja podobnie jak ty nie potrafię za bardzo rozmawiać z ludźmi. Mam grono ''zaufanych'' i przy nich bełkoczę bez sensu, a przy innych siedzę cicho jak mysz nie wiedząc co powiedzieć.

    zapraszam : nadzieja-nigdy-nie-umiera-zapamietaj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdroszczę pracy. ja jestem za młoda i nigdzie mnie nie przyjmą, a potrzebuję kasy :D
    zaobserwowałam i liczę na to samo :)
    sanderusbloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję ; * świetny blog ; ) zapraszam do mnie http://swwagiie.blogspot.com/ ; *

    OdpowiedzUsuń
  4. OOO:) Życzę powodzenia:) Zapraszam do siebie http://belieber-dream.bloblo.pl/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz, nawet ten negatywny.

Blogi obserwuję tylko jesli chcę także posty typu "obserwuje i licze na rewanz" ignoruję.

Pamiętaj aby zostawić link twojego bloga, abym mogła Cię odwiedzić :)