sobota, 29 czerwca 2013

We all just want to mean something to someone

 A miało być tak dobrze. Znaczy jest dobrze ale oczywiście mój mózg i moje myśli muszą to psuć.
Dzieje się dużo, znajomość z chłopakiem opisanym tu zmierza w dobrym kierunku. Kiedy się nie widzimy jest tęsknota. "widzimy się jutro?" "koniecznie" "kiedy i gdzie?"

I tu jest pies pogrzebany. No bo ja totalnie nie wiem co odpowiedzieć. Jestem w tym nowa i nie umiem się odnaleźć.

Proponował wypad nad jezioro ale odmówiłam(płeć kobieca mnie zrozumie).
W kawiarni byliśmy, kino odpada, wole z nim rozmawiać i patrzeć mu w oczy... ehh nie wiem nie mam pomysłów. I się dołuję, bo boje się, że pomyśli sobie o mnie, że jestem jakaś do kitu.

No i jeszcze myśl, że on miał wcześniej związki mnie trochę stresuje. Czasem nie wiem jak mam się zachować.


Nie chce tego spieprzyć ale naprawdę nie wiem co robić. Jemu na pewno nie będzie odpowiadało, że to on za każdym razem(no dobra póki co raz wymyślał ale jak wiecie jestem stuknięta) wymyśla co robimy.


7 komentarzy:

  1. dobrze że nie poejchałaś na te jezioro. Mnie chłopak kiedys do parku zaprosił;/ niestety nieza dobrze sie to skoonczeyło wiec lepiej uwazaac na takie zaproszenia chłopakow. http://zaczarowanalife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znaczy... nie wiem jak zrozumiałaś co napisałam ale chodziło mi o... no wiesz 'kobiece sprawy' ze i tak nie mogłabym pływać.

      Usuń
  2. Jeżeli masz okres i chłopak chce cię zaprosić nad jezioro to po prostu musisz mu powiedzieć, że okej ale nie będziesz pływać bo masz okres. (chociaż są tampony więc nie o co chodzi). To jest twój chłopak a nie obcy facet, dziewczyno ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaa no wiem ale... gadaliśmy przez telefon mnie obok stała przyjaciółka i jej chłopak, a ja czułabym się dziwnie oznajmując, że mam okres chłopakowi którego znam 2 tygodnie.

      Usuń
  3. mogłaś mu powiedzieć że przez ' kobiece sprawy ' nie możesz teraz jechać, ale możecie się wybrać w innym terminie ;) jeśli jesteś z chłopakiem musisz się nauczyć swobody rozmawiania z nim tak jakby był twoim przyjacielem... nie ma czego się wstydzić ;)

    obserwuję i zapraszam do mnie, dopiero zaczynam ;)
    http://anuula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Skoro lubisz patrzeć mu w oczy, to może zaproś go do siebie? ;p W domu będziesz miała intymną atmosferę i dużo czasu sam na sam z nim ^o^ Jeśli chodzi o rodziców/współlokatorów/rodzeństwo wystarczy podsunąć im bilety do kina, albo zaproponować jakiś wypad do "świetnej restauracji, która serwuje genialne ..."! Możesz też spróbować coś ugotować dla waszej dwójki <3 Myślę, że koleś doceni gest ;p

    PS: Nie myśl, że mu się znudzisz, że pozna kogoś... Nie warto <3 Ciesz się, że on teraz jest przy tobie, a ty jesteś przy nim <3

    PPS: Powodzenia Cassie ^o^

    PPPS: Z tymi "damskimi sprawami" - w sumie śmiesznie wyszło ;p koniecznie wyskocz z nim nad to jezioro <3 Spędźcie miło czas ;)

    PPPPS: Przyjemnie się czyta o twoim szczęściu - pisz częściej o twoich małych sukcesach <3 o dużych tym bardziej ^o^
    http://to-get-her-aleks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz, nawet ten negatywny.

Blogi obserwuję tylko jesli chcę także posty typu "obserwuje i licze na rewanz" ignoruję.

Pamiętaj aby zostawić link twojego bloga, abym mogła Cię odwiedzić :)