sobota, 23 lutego 2013

Co mnie wkurza- lista.

Tak a propos ostatniego tematu złości, to zastanawiałam się, że dobrze było by uświadomić sobie co złości nas najbardziej. Wtedy jest możliwe uniknięcie lub ograniczenie kilku czynników.
Także oto moja lista 11 rzeczy, które mnie wkurzają irytują denerwują i ogólnie ich nie lubię:

1.Moja matka.
2.Mój ojciec.
3.Płaczące/wrzeszczące dzieci.
4.Ludzie, którzy przychodzą do mnie tylko kiedy czegoś potrzebują.
5.Brak dostępu do internetu.
6.Kolor żółty .
7.Fakt, iż nikt mnie nigdy nie podrywał.
8.Słuchawki się psują.
9.Prawy przycisk myszy szwankuje.
10.Jestem głodna.
11.Ludzie mówiący mi co mam robić.


Oraz inne trochę mniej istotne ale uznałam że warto zapisać:
 wszelkie irytujące dźwięki, zupa w niedziele, brak słodkiego w domu, brak czegoś mięsnego w domu, niedogotowane ziemniaki, kapiący kran, mordy nauczycieli, zimno na dworze, wpisy na fejsie"śnieg pada"(no bo przecież ja nie mam okien), rozładowany ipod lub telefon, niekończące się reklamy w tv a gdy się skończą muszę do wc.


Teraz wiem czego muszę unikać by się aż tak nie złościć. A wy? Co was wkurza? Piszcie!

9 komentarzy:

  1. Zostałaś nominowana do Liebster Award.

    http://blogfajnejolki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. super blog <3
    co do tego posta też mnie wkurza większoć tych rzeczy :)
    zapraszam do mnie. Zaobserwujesz ???
    http://klaudiathings.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie najbardziej wkurza moja klasa -.- W tym roku przeszłam do gimnazjum to jakaś paranoja , no ale muszę wytrzymać te 3 lata. A reszta rzeczy to podobnie jak wypisałaś :)
    Obserwujemy? http://mikilove47582.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. połowa z tych rzeczy również mnie denerwuje ;P
    świetnie prowadzony blog ;)
    zapraszam ;

    http://justwonderful-q.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Na niektóre z twoich ''powodów do nerwów'' nie ma rady! : ]
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny bloog ! mnie też wkurzają tee rzeczy
    Zapraszam do mnie ! :>>>

    OdpowiedzUsuń
  8. Z tym wszystkim się zgadzam co tutaj napisałaś.
    Tylko jeszcze dodałabym moją wkurzającą siostre. ; /
    Ogólnie bardzo mi się podoba twój blog i myślę że będę tu wchodzić codziennie. ; D

    Zapraszam do mnie :
    http://do-not-let-your-dreams-received.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Cóż, racja w sumie. I mam to wszystko, no może mysz się nie zacina.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz, nawet ten negatywny.

Blogi obserwuję tylko jesli chcę także posty typu "obserwuje i licze na rewanz" ignoruję.

Pamiętaj aby zostawić link twojego bloga, abym mogła Cię odwiedzić :)