poniedziałek, 25 lutego 2013

So sad so lonely

Powtórka z rozrywki. Po raz czarty zdaje się. Jestem beznadziejna................

"wiatr wieje w okno, siedzę w oknie i wdycham samotność."

O co chodzi? No wiec zako...... nie, nie, nie. To nie jest zakochanie. Zauroczenie, przepraszam.

No więc zauroczyłam się w pewnym chłopaku z mojej szkoły. Nie wiem jak ma na imię ani do jakiej klasy chodzi. Jeszcze. A w sumie na co mi te informacje? Pewnie będzie jak zwykle, będę się gapić na niego na przerwach, ewentualnie uśmiechać gdy spojrzy w moją stronę ale i tak nic z tego nie wyjdzie.

Bo zawsze tak jest. Ja się tylko gapie. Nie nazwę tego parzeniem.

Jak czytam te różne porady internetowe i czytam żeby zagadać o czymkolwiek. Taaa jasne już to widzę. Nie ma takiej opcji. A on też pewnie do mnie nie zagada. Pewnie nie wie o moim istnieniu. Albo ma kogoś.


Tak będą wyglądały moje następne tygodnie: będę go szukać i się gapić, potem wrócę do domu i załamywać, że nikt mnie nie kocha.
Eehh............. życie jest do kitu.

10 komentarzy:

  1. No dawaj odwaz sie , zagadaj !

    OdpowiedzUsuń
  2. ehh.. mam tak samo niestety to strasznie smuci .. ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. najlepiej jest zwrócić na siebie uwagę w pozytywny sposób, no, ale do tego trzeba śmiałości, której ja również nie mam..

    poza tym raz się żyję, nic nie stracisz, a możesz zyskać kolegę/przyjaciela/chłopaka, wiesz nie musisz mu się rzucać na szyje, wystarczy poobserwować go i wyczaić czym się interesuje itp, sprawdź czy jest na fejsie (tak, tam się wszystkiego można dowiedzieć), popytaj znajomych, i zagadaj w odpowiednim momencie.

    zapraszam do siebie :)
    http://iloveeverythingihave.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się... Pewnemu chłopakowi na mnie kiedyś zależało i go olałam, a teraz to mi zależy, ale ma kogoś innego. Najgorsze jest to, że to moja wina. :c

    Pozdrawiam i trzymaj się ;)
    http://inspirationfrombooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam to :( Masz rację, ze życie jest do kitu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj w klubie :\ Moje życie jest do dupy od dzieciństwa, z wielu powodów. Wszyscy mają mnie za idiotkę, zawsze wyróżniam się z tłumu, nie wiem czym. Marzę o wielkiej miłości, aby mieć się do kogo przytulić, ale niestety...

    OdpowiedzUsuń
  7. Żółwik, mam tak samo. W życiu też źle. Zawsze byłam tą z której każdy sie śmiał. Zawsze. A teraz chcę zeby ktos był obok i mnie przytulił ale cóż mówi sie truudno . :(

    Zapraszam : http://pamietnik-nastolatki-czebullka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie piszesz. Mam podobnie.. :(
    Jestem idiotką i się z tym zgadzam...
    Zapraszam :
    http://itsmylifethereits.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. gdy czytam Twoje notki to mam wrażenie , że widzę tam siebie .
    Tez nic nie robię , tylko zawsze się patrzę , bo boję się odrzucenia . ; (

    zapraszam do mnie : biitteerrsweet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz, nawet ten negatywny.

Blogi obserwuję tylko jesli chcę także posty typu "obserwuje i licze na rewanz" ignoruję.

Pamiętaj aby zostawić link twojego bloga, abym mogła Cię odwiedzić :)