czwartek, 21 lutego 2013

To już miesiąc- post specjalny

Tak już miesiąc minął odkąd założyłam bloga. Jednak moje oczekiwania były inne od rzeczywistości bo tak naprawdę nie oczekiwałam niczego. A tu proszę po miesiącu mam 14 obserwatorów i ponad 350 wyświetleń 55 komentarzy. Szczerze? Spodziewałam się może kilkunastu wyświetleń bo kto by chciał czytać co piszę.

Kiedy zakładałam bloga nie sadziłam że będzie on taki "głęboki". Niby miał być głównie o moich tikach i radzeniem sobie z nimi ale wyszło że piszę tu swoje przemyślenia na różne tematy. Nie wiem do końca w jakim kierunku zmierza mój blog ale póki co jestem z niego zadowolona.


Dzięki blogowi uczę się ubierać myśli w słowa co nie jest wcale takie proste.
Uświadamiam sobie co myślę na dane tematy, również czytając inne blogi. Wiem, które blogi lubię, a które nie. Wiem też, że nie znoszę weryfikacji obrazkowej :)
Wiedząc, że inni mają podobne problemy nie czuję się aż taka samotna. Z jeszcze większą nadzieją wyczekuję kolejnego dnia i wiem, że kiedyś będzie lepiej.


Na blogu mogę pisać co myślę, wyrazić siebie, bez konsekwencji. To tutaj zostawiam swoje smutki i mogę chodzić po świecie uśmiechnięta, co podobno ludzie zaczynają zauważać. Pisząc posty na konkretne tematy widzę pozytywny odzew, co mnie cieszy i motywuje do dalszego pisania. Bo czym że jest blog bez czytelnika?



Spokojnie nie będzie co miesiąc takich ckliwych notek. Sądzę, że kolejna będzie na rocznice bloga o ile wytrwam w prowadzeniu go. A raczej mi się uda bo ten rok nie będzie łatwy. Dużo do zrobienia i wiele zmian do których będę musiała przywyknąć.
Także DZIĘKUJĘ za czytanie moich postów, za komentarze i za to, że chcecie czytać to co piszę.

6 komentarzy:

  1. mi też za 6 dni pyknie miesiąc blogowania.
    prowadzenie bloga ma swój urok, zgadzam się z tobą można pisać bez konsekwencji. życze Ci jeszcze wielu postów, bo lubię je czyytać. Pozdrawiam.
    http://iloveeverythingihave.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej. Fajny blog. Alas2000

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! To piękne co piszesz w tym poście.
    Twój blog mi się baardzo spodobał więc
    nie pozostaje mi nic innego jak zaobserwować. ;D
    Powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  4. interesujące to co piszesz
    zapraszam do
    mnie; http://akkieundjoep.blog.pl/
    będę cię odwiedzać

    OdpowiedzUsuń
  5. ja piszę już prawie pół roku :) Twój blog jest wspaniały. Je tez nie lubie weryfikacji! XD Powodzenia i duuuuzo chęci do daleczego prowadzenia. Jak chcesz to wejdź http://atakujac-rzeczywistosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz, nawet ten negatywny.

Blogi obserwuję tylko jesli chcę także posty typu "obserwuje i licze na rewanz" ignoruję.

Pamiętaj aby zostawić link twojego bloga, abym mogła Cię odwiedzić :)