sobota, 30 marca 2013

Idą zmiany bo dorastamy.

Z wiekiem wszyscy się zmieniamy. Zmieniają się nasze upodobania, zachowanie, nastawienie do ludzi i życia. Zmieniamy się wraz otaczającym światem. Zmieniamy się dzięki osobom, które poznajemy.


"Jed­na zmiana przy­goto­wuje drugą."

Kiedyś byłam bardzo nieśmiałą i skrytą w sobie dziewczynką. Ale zmieniłam się. Nie jakoś całkowicie ale częściowo. Dojrzałam(trochę) i zrozumiałam pewne rzeczy, spotkałam ludzi, dzięki którym otworzyłam się trochę na świat. Pracuję nad sobą, swoją nieśmiałością.
Zmieniam swój ubiór. Z chłopczycy w kobietę.
Zmieniam swój stosunek do ludzi. Staram się ich nie unikać i nie być nastawiona wrogo.
Zmieniam swoje podejście do moich tików. Nie ukrywam ich, nie wstydzę się.

"Zmiany przyjdą na pew­no, lecz nie wte­dy, kiedy się na nie czeka.
Czasem człowiek zmienia zdanie, czasem zdanie zmienia człowieka."  

Wprowadzenie zmian w swoim życiu to ciężki proces. Wymaga dużo odwagi oraz samozaparcia. Zawsze pojawiają się obawy jak przyjmie to nasze otoczenie: przyjaciele, rodzina,znajomi. Ludzie boją się zmian
W życiu pojawia się wiele momentów, w których nie masz wyjścia - musisz coś zmienić. Znajdź wtedy wsparcie, kogoś kto będzie ciebie motywował.
Każdy potrzebuje zmian. Są one konieczne by "przeżyć" nasze życie.



Ważne jest by odważyć się na zmiany, bo tak naprawdę wszyscy boimy się zmian. Bo może się zmienić na lepsze ale co jeśli zmieni się na gorsze? Trzeba unieść głowę wysoko i powtarzać 'będzie dobrze, będzie dobrze.'


6 komentarzy:

  1. Czasami ów zmiany przychodzą same, a nam nie pozostaje nic prócz pogodzenia się z rzeczywistością i trwania nadal...
    Cóż, bez zmian dobrych czy złych, nasze życie byłoby nudne, czyż nie? ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam na razie swojego luźnego stylu nie zamierzam zmieniać ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny blog, estetyczny ^^ cieszę się, że nie ma nim chaosy, jak na niektórych ;) a co do notki to ...jest bardzo interesująca. Daje do myślenia ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Super blog! :D
    see-you-now.blog.pl
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Twój post pokazał mi, że jednak przeznaczone jest mi zmienić coś w swoim życiu. Myślę o tym już od dłuższego czasu, ale chwyciła mnie niepewność i od kilku tygodni żyję niespokojnie. Czytam Twój blog i myślę, że świetnie byśmy się zrozumiały. Bynajmniej ja wiem, co czujesz. Tak, każdy z nas czasami potrzebuje zmian, aby uczynić swoje życie lepszym, aby w końcu być z siebie zadowolonym i osiągnąć szczęście. To właśnie my kreujemy swoje życie i tylko my zdecydujemy, jaką drogę w nim wybierzemy: radości czy smutku. Wiadomo, że nie zawsze pozwalają nam na to czynniki zewnętrzne, ale należy walczyć. I pamiętaj: nie wstydź się swoich tików ani słabości, bo one w dużej mierze tworzą właśnie Ciebie. Pokonując je jesteś silniejsza. Trzymaj się ; *

    OdpowiedzUsuń
  6. super bierzesz takie można powiedzieć trudne można powiedzieć przemyślenia
    pozdrawiam lola
    celebr.blog.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz, nawet ten negatywny.

Blogi obserwuję tylko jesli chcę także posty typu "obserwuje i licze na rewanz" ignoruję.

Pamiętaj aby zostawić link twojego bloga, abym mogła Cię odwiedzić :)