środa, 10 lipca 2013

Nie żałuj, że Ci się nie udało. Ciesz się, że próbowałeś.

 
chodzi oto że cie lubię, tak bardzo”
tak bardzo?”
taa”
domyślałem się
...”
wiesz ja cie lubie ale jak przyjaciółkę

 Staliśmy jeszcze chwilę na przystanku aż jego tramwaj nadjechał. Przytuliliśmy się na pożegnanie.


 Nie żałuję. Absolutnie nie żałuję tego co zrobiłam. Odważyłam się. Patrzyłam mu w oczy, byłam trzeźwa. Poczułam ulgę, czuję się silna i odważna. Zero łez i zero smutku- no bo przecież nie ma powodu. Nie boję się też, że w przyszłości będzie niezręcznie.

Jak już mówiłam czuję ulgę, teraz mogę ruszyć na przód i przestać myśleć 'co by było gdyby'.
Dwa, trzy tygodnie i to zauroczenie w końcu minie. Ale tak na dobre. Jesteśmy przyjaciółmi i mi to pasuje.





To by było na tyle, mam nadzieję, że ostatnie posty was nie zanudziły, postaram się wkrótce dodać jakieś zwykłe przemyślenia, których swego czasu dodawałam tu sporo i nie zanudzać was już aż tak moim życiem miłosnym :)

7 komentarzy:

  1. Bardzo fajny blog. Super desing :)
    Fajnie piszesz i na pewno będę wpadać częściej :))

    be-yourself-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodobało mi się. Może trochę krótkie, ale wciągające przemyślenia. Zauważyłam mały błąd, zamiast ,,ulg'' powinno być chyba ,,ulgę''. ;)
    Gratuluję wyświetleń i obserwatorów. ;)
    http://just--art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A faktycznie literówka się wkradła, dzięki wielkie :)

      Usuń
  3. Cieszę się, że nie żałujesz! Trochę mnie tu nie było i widzę, że zrobiłaś duuże kroki na przód <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję odwagi, naprawdę! Dobrze że się nie przejmujesz. Trzymaj się :)
    http://natalia-rac.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeju, zazdroszczę odwagi! Ja nie potrafiłabym podejść do chłopaka, który mi się podoba i powiedzieć mu, że bardzo go lubię. Zresztą, on to chyba wie, ale jakoś nic z tym specjalnie nie robi.

    Spodobał mi się Twój blog i zaimponowałaś mi tym, że to zrobiłaś, dlatego obserwuję i zapraszam do mnie. Być może i mój blog Ci się spodoba.
    jellyday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award. Więcej informacji w zakładce. jellyday.blogspot.com

      Usuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz, nawet ten negatywny.

Blogi obserwuję tylko jesli chcę także posty typu "obserwuje i licze na rewanz" ignoruję.

Pamiętaj aby zostawić link twojego bloga, abym mogła Cię odwiedzić :)